REGISTRÁCIA A KLUBOVÁ KARTA

  1. Kde sa môžem zaregistrovať?
  2. Zaregistroval/a som sa, čo musím teraz urobiť?
  3. Zaregistroval/a som sa, ale neprišiel mi potvrdzujúci e-mail. Čo mám robiť?
  4. Je karta vernostného programu prenosná?
  5. Zabudol/a som všetky svoje prihlasovacie údaje, čo mám robiť?
  6. Stratil/a som svoju vernostnú kartu. Čo teraz?


VÝHODY ČLENSTVA V KLUBE

  1. V akých predajniach v centre môžem využívať výhody členstva v klube?
  2. Chcem využiť ponuky exerných partnerov klubu, čo mám urobiť?
  3. Chcem využiť svoje VIP členstvo na evente. Ako to mám urobiť?


REGISTRÁCIA A KLUBOVÁ KARTA


1. Kde sa môžem zaregistrovať?

Zaregistrovať sa môžete prostredníctvom registračného formulára na webovej stránke klubu www.laugariciokarta.sk, alebo cez klubový automat priamo v centre. Po zaevidovaní registrácie budete informovaní o dostupnosti Vašej karty na centre. Karta býva k dispozícií na centre fyzicky najneskôr do 10 dní od registrácie.

Karty sa vydávajú v info stánku Pardon každý deň od 10:00 do 20:00.

2. Zaregistroval/a som sa, čo musím teraz urobiť?

Počkáte na e-mailové alebo telefonické upozornenie, že Vaša karta je už pripravená na prevzatie na centre a pri najbližšej návšteve centra si ju môžete vyzdvihnúť v info stánku Pardon každý deň od 10:00 do 20:00. Následne kartu môžete začať aktívne využívať.

3. Zaregistroval/a som sa, ale neprišiel mi potvrdzujúci e-mail. Čo mám robiť?

Je možné, že e-mail sa dostal do priečinka správ nevyžiadanej pošty (SPAM) alebo došlo k preklepu pri registrácii. Pošlite prosím celé svoje meno a číslo karty na adresu podpora@laugariciokarta.sk

4. Je karta vernostného programu prenosná?

Karta prenosná nie je. Vaši príbuzní či priatelia si však môžu ľahko založiť vlastnú kartu.

5. Zabudol/a som všetky svoje prihlasovacie údaje, čo mám robiť?

Napíšte o tomto probléme na adresu podpora@laugariciokarta.sk. Nezabudnite napísať celé svoje meno a číslo karty.

6. Stratil/a som svoju vernostnú kartu. Čo teraz?

Zastavte sa u pracovníčky v info stánku Pardon a informujte ju o svojom probléme. Tá nám následne nahlási Vašu stratu karty. Alebo nám jednoducho nahláste stratu na adresu podpora@laugariciokarta.sk. Nezabudnite uviesť celé svoje meno a číslo karty.

VÝHODY ČLENSTVA V KLUBE

1. V akých predajniach v centre môžem využívať výhody členstva v klube?

Zoznam predajní nájdete na webe klubu www.laugariciokarta.sk,  na plagátoch a v informačných brožúrach umiestnených v stojanoch priamo v centre. Zároveň sú všetky predajne označené samolepkou s aktuálne ponúkanou zľavou.

2. Chcem využiť ponuky externých partnerov klubu, čo mám urobiť?

Stačí, keď sa preukážete našou Laugaricio kartou a automaticky Vám bude uplatnená zľava alebo iný benefit, ktorý daní externí partneri ponúkajú.

3. Chcem využiť svoje VIP členstvo na evente. Ako to mám urobiť?

Hľadajte na mieste eventu zónu s označením Laugaricio karta. Preukážte sa na danom mieste svojou Laugaricio kartou a uplatnite si výhody VIP návštevníka eventu.