REGISTRÁCIA A KLUBOVÁ KARTA

  1. Kde sa môžem zaregistrovať?
  2. Zaregistroval/a som sa, čo musím teraz urobiť?
  3. Zaregistroval/a som sa, ale neprišiel mi potvrdzujúci e-mail. Čo mám robiť?
  4. Je karta vernostného programu prenosná?
  5. Zabudol/a som všetky svoje prihlasovacie údaje, čo mám robiť?
  6. Stratil/a som svoju vernostnú kartu. Čo teraz?


VÝHODY ČLENSTVA V KLUBE

  1. V akých predajniach v centre môžem využívať výhody členstva v klube?
  2. Chcem využiť ponuky exerných partnerov klubu, čo mám urobiť?
  3. Chcem využiť svoje VIP členstvo na evente. Ako to mám urobiť?


REGISTRÁCIA A KLUBOVÁ KARTA


1. Kde sa môžem zaregistrovať?

Zaregistrovať sa môžete prostredníctvom registračného formulára na webovej stránke klubu www.laugariciokarta.sk, alebo cez klubový automat priamo v centre. Po zaevidovaní registrácie budete informovaní o dostupnosti Vašej karty na centre. Karta býva k dispozícií na centre fyzicky najneskôr do 10 dní od registrácie.

Karty sa vydávajú v info stánku Pardon každý deň od 10:00 do 20:00.

2. Zaregistroval/a som sa, čo musím teraz urobiť?

Počkáte na e-mailové alebo telefonické upozornenie, že Vaša karta je už pripravená na prevzatie na centre a pri najbližšej návšteve centra si ju môžete vyzdvihnúť v info stánku Pardon každý deň od 10:00 do 20:00. Následne kartu môžete začať aktívne využívať.

3. Zaregistroval/a som sa, ale neprišiel mi potvrdzujúci e-mail. Čo mám robiť?

Je možné, že e-mail sa dostal do priečinka správ nevyžiadanej pošty (SPAM) alebo došlo k preklepu pri registrácii. Pošlite prosím celé svoje meno a číslo karty na adresu podpora@laugariciokarta.sk

4. Je karta vernostného programu prenosná?

Karta prenosná nie je. Vaši príbuzní či priatelia si však môžu ľahko založiť vlastnú kartu.

5. Zabudol/a som všetky svoje prihlasovacie údaje, čo mám robiť?

Napíšte o tomto probléme na adresu podpora@laugariciokarta.sk. Nezabudnite napísať celé svoje meno a číslo karty.

6. Stratil/a som svoju vernostnú kartu. Čo teraz?

Zastavte sa u pracovníčky v info stánku Pardon a informujte ju o svojom probléme. Tá nám následne nahlási Vašu stratu karty. Alebo nám jednoducho nahláste stratu na adresu podpora@laugariciokarta.sk. Nezabudnite uviesť celé svoje meno a číslo karty.

7. Chcem zmeniť alebo zrušiť svoj členský profil. Ako na to?

Pre zmenu údajov v rámci Vášho členského profilu sa prihláste pomocou Vašich prihlasovacích údajov do svojho účtu, kde môžete údaje upravovať po kliknutí na tlačidlo Upraviť profil. Pre zmenu hesla kliknite na Zmeniť heslo. Pre zrušenie Vášho členského profilu kliknite na tlačidlo Zrušiť profil, resp. zašlite túto požiadavku na kontaktný email podpora@laugariciokarta.sk a Váš profil vrátane všetkých údajov bude zrušený a vymazaný.

VÝHODY ČLENSTVA V KLUBE

1. V akých predajniach v centre môžem využívať výhody členstva v klube?

Zoznam predajní nájdete na webe klubu www.laugariciokarta.sk,  na plagátoch a v informačných brožúrach umiestnených v stojanoch priamo v centre. Zároveň sú všetky predajne označené samolepkou s aktuálne ponúkanou zľavou.

2. Chcem využiť ponuky externých partnerov klubu, čo mám urobiť?

Stačí, keď sa preukážete našou Laugaricio kartou a automaticky Vám bude uplatnená zľava alebo iný benefit, ktorý daní externí partneri ponúkajú.

3. Chcem využiť svoje VIP členstvo na evente. Ako to mám urobiť?

Hľadajte na mieste eventu zónu s označením Laugaricio karta. Preukážte sa na danom mieste svojou Laugaricio kartou a uplatnite si výhody VIP návštevníka eventu.

Náš web používa súbory cookie, pomocou ktorých Vám poskytujeme lepšie služby. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Zaujíma ma viac ROZUMIEM